Para tentar reverter o quadro negativo de estar na segunda pior posição no ranking do Spaece (avaliação sobre escolas), divulgado pelo governo estadual, a Prefeitura de Fortaleza reagiu, já a partir desta quarta-feira.
Mandou reforçar a publicidade, em todos os nichos, para divulgar o lado positivo de suas ações no plano educacional. A Prefeitura explica não ter como comparar a Capital, com um quadro complexo de escolas, com municípios de pouca influência como, por exemplo, Nova Olinda.
Aliás, é nas horas de crise que o marketing fala mais alto.
To try to reverse the negative being the second worst ranking inSPAECE (evaluation of schools), released by the state government, the Municipality of Fortaleza reacted, starting this Wednesday.
Sent to reinforce advertising, in all niches, to promote the positive side of their actions in the educational plan. The City did not explainhow to compare the capital, with a complex of schools,municipalities with little influence, for example, Nova Olinda.
Moreover, in times of crisis is that marketing talks.
Sent to reinforce advertising, in all niches, to promote the positive side of their actions in the educational plan. The City did not explainhow to compare the capital, with a complex of schools,municipalities with little influence, for example, Nova Olinda.
Moreover, in times of crisis is that marketing talks.

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